Usługi

Sprzedaż produktów to nie wszystko.

Nie pozostajemy bierni wobec naszych klientów, dlatego oferujemy szereg dodatkowych usług takich jak
profesjonalne doradztwo, wsparcie serwisowe a także szkolenia.

Doradztwo i sprzedaż

ikona Doradztwo i sprzedaż

Aktualnie w naszej ofercie znajduje się ponad 30.000 produktów, co w praktyce oznacza, iż nasi klienci mają dostęp do wszystkiego, co jest im niezbędne, aby profesjonalnie oraz kompleksowo wyposażyć warsztat mechaniczny i wulkanizacyjny. Nieocenioną pomocą przy skompletowaniu wyposażenia jest fachowe doradztwo oraz kompetentna obsługa, dlatego tak ogromny nacisk kładziemy, aby nasi pracownicy dysponowali odpowiednią wiedzą teoretyczną oraz praktyczną. Zatrudniamy specjalistów i wykwalifikowanych pracowników, bo wiemy, jak ważną rolę w sprzedaży odgrywa zaufanie poparte rzetelną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia

ikona Szkolenia

Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy nasz klient to mechanik z 20-letnim doświadczeniem w branży. Często trafiają do nas osoby, które starają się o rządowe dotacje oraz dofinansowania na wyposażenie warsztatu, bo chcą sprawdzić się w nowej rzeczywistości zawodowej. W takich sytuacjach istotne jest zdobycie odpowiedniej wiedzy teoretycznej oraz praktycznej, która szczególnie na początku przygody warsztatowej jest bardzo pomocną.

Wychodzimy naprzeciw takim oczekiwaniom, organizując liczne szkolenia, zarówno z obsługi maszyn i podnośników, jak i ich konserwacji. Z naszych szkoleń mogą korzystać zarówno firmy, chcąc uzyskać odpowiednie przeszkolenie dla swoich pracowników, jak i osoby indywidualne. Szkolenia przeprowadzane są przez praktyków – serwisantów i monterów, którzy na co dzień stykają się z technicznymi problemami związanymi z uruchomieniem, montażem czy obsługą urządzeń.

Montaż i serwis

ikona Montaż i serwis

Działamy na całym rynku krajowym. Nie tylko lokalnie. Oznacza to, że jesteśmy w stanie zapewnić montaż podnośnika zarówno w Szczecinie, Poznaniu czy Krakowie, jak i w Dzierżonowie koło Wałbrzycha. Mamy własnych serwisantów i montażystów, ale korzystamy również z firm zewnętrznych, które posiadają odpowiednie uprawnienia. Są to zawsze sprawdzeni serwisanci, którzy współpracują z nami od dłuższego czasu. Jesteśmy niezawodni i solidni. Cenimy czas naszych klientów i stawiamy na profesjonalizm.

Nasze produkty posiadają 12-miesięczną gwarancję (z wyjątkiem kompresorów – 24-miesięczna gwarancja). W tym okresie wykonujemy wszystkie naprawy zgodnie z warunkami gwarancji, które każdorazowo dołączone są wraz z instrukcją obsługi do produktów albo można je pobrać ze strony – zakładka DOWNLOADS. Posiadamy na magazynie części zamienne, dlatego każdy serwis to realny czas naprawy, pozbawiony czasu oczekiwania na części od producenta.

Ile kosztuje montaż podnośnika?
To zależy od wielu czynników, dlatego każdorazowo taka usługa wyceniana jest indywidualnie, przy uwzględnieniu wszystkich składowych. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego.

O czym warto pamiętać?
Zanim zdecydujesz się na kupno podnośnika, upewnij się, czy zostały spełnione wymogi niezbędne dla montażu zgodnie ze specyfikacją produktu. Sprawdź, czy jesteś w stanie zapewnić odpowiednie środowisko pracy dla maszyn.

Chcesz złożyć
zamówienie?
Zadzwoń
52 515 64 22
lub 500 616 500

albo napisz
biuro@castex.pl
lub office@castex.pl

Masz pytania techniczne?
Zadzwoń 500 221 936
albo 508 523 914
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies.